بالوتلی: مقایسه من با ابراهیموویچ مایه افتخار او است!
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 18:58 | نویسنده : محمد ميرابي

ماریو بالوتلی

بالوتلی: مقایسه من با ابراهیموویچ مایه افتخار او است!

خبرگزاری تسنیم: ستاره ایتالیایی خط حمله میلان در اظهارنظری طنزگونه خودش را از ستاره سوئدی PSG برتر دانست و عنوان کرد که او پی اس وی آیندهوون را در پلی‌آف لیگ قهرمانان از پا در‌آورده است.

ماریو بالوتلی ادعا کرد مقایسه‌هایی که میان او و زلاتان ابراهیموویچ می‌شود نوعی تحسین برای همتای سوئدی‌اش در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است. سوپرماریو از بدو ورودش به میلان در ماه ژانویه تاثیربسزایی بر عملکرد این تیم گذاشته است و به خوبی توانسته خلاء ایبرا که تابستان سال گذشته روسونری را ترک کرد، پر کند. همین موضوع سبب شده مقایسه‌هایی میان این 2 نفر صورت بگیرد.

بالوتلی با بیان اینکه باور دارد میان او و ایبرای 31 ساله تفاوت‌های زیادی وجود دارد، در اظهارنظری طنزآمیز ادعا کرد که خودش را بهتر از ستاره PSG‌ می‌داند. وی در گفت‌وگویی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: ما 2 شخص متفاوت هستیم اما اینکه میان ما مقایسه‌هایی صورت می‌گیرد افتخاری برای او است!

بالوتلی در جدال شب گذشته (چهارشنبه) میلان و پی اس وی آیندهوون در دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان، یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

او با اشاره به عملکرد خود در این بازی تصریح کرد: در هلند (بازی رفت) خوب کار نکردیم اما این بار در میلان آنها را کشتیم. می‌دانم که بازی‌مان در خانه آیندهوون بد بود اما از این اتفاق‌ها می‌افتد. خوب شد که این اتفاق در بازی رفت افتاد نه بازی برگشت.

میلان در بازی بعدی خود، یکشنبه هفته آینده دومین بازی‌ این فصل‌اش در سری A را برابر کالیاری انجام می‌دهد. این تیم بازی نخست خود را در خانه هلاس ورونا با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن